Sunday, January 21, 2018

ANOTHER SCAM CALL RECEIVED... By Fadzlina Rahman

ANOTHER SCAM CALL RECEIVED... By Fadzlina Rahman

πŸ’£πŸ’£πŸ’£πŸ’£πŸ’£πŸ’£πŸ’£πŸ’£

Nampaknya masih ada scammer yang  bergerak aktif. Ramai sangat yang berkeinginan wang segera tanpa kerja. Senang betulkan. Orang lain kerja... tapi, scammer2 ni senang2 nak ambik duit orang... Aduhai... tolonglah kerja dan cari duit yang halal untuk diri sendiri, keluarga dan anak-anak.

Kali ini, saya dapat panggilan dari "kononnya" Kastam Diraja Malaysia. Dimana, ia menyatakan terdapat amaran keras terhadap saya... 

Tetapi, kali ini, "panggilan" itu mengarahkan saya untuk tekan 9 untuk makluman lanjut.

Aduhai... sebab dah pernah terkena dulu kan... so, Alhamdullillah... saya tidak meneruskan arahan "kurang bijak" tersebut.

OK. Saya nak share nombor scammer ni... berhati-hati yer semua...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...